יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

בריכת שחייה כהשקעה לטווח ארוך



בעלי בתים פרטיים צריכים לעשות הכל על מנת לשמור על ערך הנכס. למרות העלייה במחירי הנדל"ן שנמשכת כבר כמה שנים ברצף, יש משמעות גדולה לאופן שבו מתחזקים את הבית ומשפצים אותו. דירות שלא מתוחזקות ברמה גבוהה עשויות לאבד מערכן ולסבול מנזקים בלתי הפיכים. הפתרון הוא בין היתר לדאוג גם לשיפוץ של החצר, ובאותה הזדמנות ליהנות מהיתרונות של בריכת שחייה כהשקעה לטווח ארוך.

יש כמה נתונים שמסבירים מדוע בריכת שחייה היא השקעה משתלמת. ראשית, הבריכה משפרת את איכות החיים. היא מעניקה שעות של הנאה לכל בני המשפחה ואפשר להשתמש בה גם כדי לארח חברים וקרובים. חצר פרטית עם בריכה נראית אחרת לחלוטין מחצר בלי בריכה, וניתן לראות את ההבדל כבר במבט חפוז.
שנית, בריכת שחייה מעלה את ערך הנכס. היא מבליטה את הערך המוסף שלו בהשוואה לנכסים אחרים בשכונה והיא מאפשרת לבעלי הבית לדרוש אחוזים גבוהים יותר במעמד המכירה או ההשכרה. הבריכה היא בין האמצעים היחידים שמשרתים את בעלי הבית בטווח הקצר והארוך. היא לא דורשת תחזוקה מיוחדת, אפשר לבנות אותה בתקציב אטרקטיבי וניתן לשלב אותה עם עיצוב גן מרשים.



כמה עולה לבנות בריכת שחייה בבית?
המחירים של שירותי בניית בריכת שחייה ביתית ירדו משמעותית בשנים האחרונות. לצד העלייה בביקוש מצד הלקוחות ובעלי הבתים, יש גם תחרות בין החברות שעוסקות בענף. התחרות פועלת לטובת הלקוחות והיא מאפשרת להם לקבל הצעות מחיר מפתיעות.

העלות של בריכת שחייה תלויה בפרמטרים מסוימים כמו גודל החצר, סוג הבריכה, חומרי הגלם שבהם משתמשים, התשתית הקיימת וכן הלאה. הדרך לחסוך בהוצאות היא כמובן להתייעץ עם אנשי מקצוע, ולאסוף כמה שיותר הצעות אובייקטיביות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה