יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

מהן העלויות של מרכזיות טלפון ומה עליכם לבחון בהצעת המחיר?



כל עסק או חברה עם כמה עובדים צריכים לשפר את יכולות השירות שלהם. מרכזיות טלפון יכולות להיות יעילות מאד לעסקים ולשפר את רמת השירות שהם מעניקים וגם להפוך ליעילים יותר. לכן, השאלה כמה תעלה לכם המרכזיה רלוונטית ביותר ואתם צריכים לבחון את העלויות החד פעמיות שלה ואת העלויות הקבועות כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות שונות.

מה עלות הציוד
העלות של הציוד יכולה להיות עלות חד פעמית או שהיא יכולה להיות גלומה בתוך העלות החודשית שאתם תשלמו עבור החברה. הציוד של מרכזיות טלפון אינו מורכב במיוחד אך הוא יכול להיות יקר ולכן ברגע שאתם משווים מחירים בין חברות שונות עליכם לבחון מה עלות הציוד וכיצד אתם משלמים את העלויות הללו.




כמה תעלה ההתקנה של המרכזיה
עלות התקנת המרכזיה היא עלות שאתם צריכים להתייחס אליה ברגע שאתם מקבלים הצעות מחברות של מרכזיות טלפון. עלות ההתקנה היא לרוב עלות חד פעמית ואתם בוודאי תרצו לברר אם החברה מספקת לכם אחריות לעבודת ההתקנה או לא.

מה גובה העלות החודשית של האחזקה
גובה העלות החודשית של מרכזיות טלפון משמעותי מאד להחלטה שלכם אם החברה המציעה לכם את השירות היא זו שמתאימה לכם או אם עליכם לחפש אחר חברה אחרת. ברגע שאתם מחפשים אחר חברה שתספק לכם את השירות אתם צריכים לדעת כמה הוא יעלה לכם מדי חודש וגם מה כולל השירות שאתם תקבלו. למשל, אם החברה מספקת לכם שירות של אחסון בענן ללא הגבלה של מקום אחסון זה יהיה שירות שונה מחברה שלא מספקת שירות זה ולכן עליכם להשוות את המחירים וגם את השירות שאתם תקבלו בתמורה למחיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה