יום שני, 5 במאי 2014

האם צריך לשדרג מרכזיות לעסקים שלכם?



יש לכם עסק אשר יש לו מרכזיה אשר פועלת מזה מספר שנים. אפשר שכיום, אתם עומדים בפני התלבטות חשובה מאד - האם הגיע הזמן לשדרג את המרכזיה שלכם? ההתלבטות הנ"ל באה בעיקר על רקע השינויים בתחום של מרכזיות לעסקים. כיום, מי שמחפש מרכזיות לעסקים שלו מוצא שמרכזיות הIP הפכו להיות המרכזיות המובילות באופן משמעותי, והן יכולות להתאים לעסקים רבים מאד. אם כך, כיצד תדעו אם הגיע הזמן לשדרוג? הנה כמה דברים שכדאי שתשאלו את עצמכם.

כך תדעו אם צריך לשדרג
ראשית, שאלו את עצמכם האם כל הצרכים שאתם מקבלים מהמרכזיה הנוכחית אכן מספיקים לכם. האם אתם חשים חסך מסוים? האם יש שירות מסוים שהמרכזיה בטכנולוגיה הנוכחית שלה, לא מסוגלת להעניק לכם? אם כן, זה בהחלט הזמן לשדרג אל מרכזיות לעסקים מדגם חדש יותר או מתשתית טכנולוגית אחרת.
כמו כן, אם אתם מעוניינים בממשק איכותי יותר בין מרכזיות לעסקים לבין מערכות המחשוב השונות בתוך העסק - אפשר שבהחלט שהגיע הזמן לשדרוג, ומדובר על שינוי משמעותי מאד. כמובן שלצד השדרוג, חשוב מאד לבצע הטמעה נכונה של המרכזיה החדשה לצד מערכות המחשוב, בכדי שתבינו כיצד שתי המערכות מתקשרות אחת עם השנייה.
לא פעם, המחשבה על שדרוג של מערכות מרכזיות לעסקים, מגיעה לצד המחשבה על שינוי בעסק עצמו. כך למשל, הרחבה ושינוי של העסק - גוררת אחריה גם שינוי בצרכים של העסק, ולעתים כאשר יש צורך להוסיף מחלקות שלמות - עולה גם הצורך בשדרוג משמעותי יותר של התשתית עבור המרכזיה.

ומהן העלויות של השדרוג?
חשוב מאד להבין שעלויות השדרוג של מרכזיות לעסקים, הן לרוב כמו עלויות של התקנת מרכזיה לגמרי מאפס - בוודאי אם מדובר על מרכזיה שעושה שימוש בתשתית שונה לחלוטין. לכן, כדאי להיכנס לאתרים ולהתעדכן על עלויות ההתקנה של המרכזיה, ועל המחירים השונים - וכמובן גם על עלויות ההטמעה של המערכת החדשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה