יום חמישי, 30 בינואר 2014

מרכזיות טלפונים



התכונות והשירותים שאפשר לקבל דרך מרכזיות טלפונים
בבואנו לבחור מרכזיות טלפונים עבור העסק שלנו, חשוב מאד לזכור שהמרכזיות יכולות להעניק מגוון רחב של שירותים, שאף חורג מניתוב השיחות עצמן. בעידן שבו אפשר להתקין מרכזיות טלפונים על תשתית IP, ברור שהשירותים שנקבל יכולים להיות ברמה גבוהה יותר. עם זאת, חשוב לזכור שהשירותים הללו אינם מובנים מאליהם, ולא כל מרכזית IP נותנת את מלוא השירותים. אנו נציג כמה מהשירותים שמתאימים לרוב עסקים - כדי שבבוא העת, תוכלו לבחור מרכזיות טלפונים שיתאימו לצרכים שלכם.

  
כמה שירותים חיוניים לעסקים
ראשית, חשוב מאד לזכור שבכדי לנהל מרכזיות טלפונים על תשתי IP, אתם זקוקים לתוכנות ניהול אשר יותקנו על המחשב. האם כאשר מציעים לכם מרכזיות למכירה, מציעים לכם במסגרת זו גם את תוכנות הניהול? אם הדבר לא מופיע, אפשר שידרשו שתשלמו סכום נוסף, ויש להקפיד לשים לב מה מציעים לכם.
עוד תכונה שחיונית לעסקים רבים, היא היכולת להקליט שיחות. כמובן שלא כל מרכזיה באה עם אפשרות כזו, ואם הדבר חשוב לכם, חשוב לבחור מערכות של מרכזיות טלפונים שיספקו את השירות הנ"ל.
כדאי לבחון גם את יכולת הניוד של המרכזיה. יש מקרים שבהם תאצרו לבחור מרכזיות טלפונים שיאפשרו לעובדים להתנייד ממקום למקום ולא להיתקע ליד השלוחה - למשל כשיש צורך לעבור לחדר אחר במקום העבודה, או אף להפנות את השיחה לטלפון סלולרי.

עוד כמה אפשרויות חשובות
כדאי לבחון האם מערכות של מרכזיות טלפונים יכולות להתחבר גם למערכת הדוא"ל בבית העסק שלכם, כולל אפשרות לשליחת הודעות אוטומטיות עקב שיחות מסוימות. כמובן שגם הנושא של שיחה מזוהה צריך לקבל מענה דרך המרכזיה. גם אפשרויות של חיוג אוטומטי הוא חיוני לא פעם לחלק גדול מהעסקים. אם כן, יש לא מעט תכונות שאתם אמורים לקבל דרך מרכזיות טלפונים, וחשוב מאד לשים לב שאתם מקבלים מהן מענה מלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה