יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

טיול לנוסע העצמאי



טיול לנוסע העצמאי – בניית טיול אישי
כאשר אתם מעוניינים לצאת לטיול בחו"ל, יש לכם כמובן כמה אפשרויות של סגנונות שונים של טיול אשר תוכלו לבצע. אחת מהן היא הדרך של הנוסע העצמאי. על מה מדובר בעצם?
אם כן, טיול לנוסע העצמאי פירושו בניית טיול אישי עבור המזמין והוצאתו לטיול כפי שבחר בעצמו, על פי העדפותיו. חברות נסיעות וטיולים רבות מתמחות בסוג זה של טיול לנוסע העצמאי. טיולים אלה, בשונה מטיולים מאורגנים של קבוצות, הם למעשה טיול מאורגן לאדם אחד או לקבוצה קטנה. טיול לנוסע העצמאי מאפשר לכם להגיע לכל מקום שתחפצו על פי לוח זמנים שלכם ולפי העדפות שלכם. ארגון הטיול כולו על המלונות, אמצעי התחבורה, מקומות הביקור והאטרקציות השונות נעשה על ידי החברה המארגנת ולכם לא נשאר אלא ליהנות מהמסע.
טיול לנוסע העצמאי – לאן שתבחרו
טיול לנוסע העצמאי ניתן לארגן לכל מקום שתחפצו. ניתן לארגן טיול למזרח הרחוק למדינות ויעדים שונים, לאירופה החל מעריה הקלאסיות דרך טיולי דרכים בצפון איטליה וכדומה. לחובבי טיולי השטח ניתן לארגן טיולי ג'יפים בחו"ל, טיולי ספארי ביעדים שונים באפריקה ועד לטיולי מסע בדרום אמריקה. 


עליכם לבחור את יעד וסוג הטיול המועדפים עליכם וסוכן הנסיעות של החברה המארגנת יארגן לכם את הטיול לפי המידות שלכם החל בבחירת רמת המלונות ועד לפרטים הקטנים ביותר. ניתן לארגן לנוסע העצמאי רכב עם נהג צמוד שילווה אותו כל הטיול או לבחור בנהיגה עצמאית ברכב שכור. בנוסף, ניתן לארגן טיול לנוסע העצמאי שיכלול כמה אנשים או קבוצה קטנה של חברים עם מסלולים מותאמים לפי בחירתכם.
ארגון הטיול
למבקשים לארגן טיול לנוסע העצמאי מומלץ להתקשר עם החברה המארגנת כמה שבועות לפני הטיול כדי שהסוכן המארגן יכיר אתכם ואת העדפותיכם וכדי שיוכל לארגן את הטיול בדרך הטובה ביותר ללא אילוצים של זמן שיכולים לגרום לשיבושים בתוכניות שלכם. טיולים אלה אינם מוגבלים במספר המשתתפים, אבל ההמלצה היא למספר מצומצם של אנשים ולא לקבוצה גדולה שיכולה להתארגן במסגרת טיול מאורגן קיים בחברות הנסיעות השונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה