יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

פאונדרס



איך פאונדרס בוחנת את פוטנציאל הנכסים?
בכדי להשקיע בצורה חכמה בנדל"ן, תמיד חייבים לבחון מהו הפוטנציאל שלו בהמשך. אין שום טעם להשקעה בנדל"ן, אשר בהמשך לא יניב לכם רווחים. אם אתם רק תחזירו לכם את כספי ההשקעה שלכם - הרי שיצאתם בעצם במאזן של אפס מושלם, והיה מוטב לו מלכתחילה לא הייתם מתחילים בסחרור הביורוקרטי העמוס. על כן, חברת פאונדרס בוחנת עבורכם את כל הנכסים האפשריים להשקעה בארץ ובחו"ל, מבין הנכסים שבהם בחרה החברה להשקיע. החברה תמיד בוחרת אך ורק נכסים שיש להם פוטנציאל גורף לעלייה בערכם, כך שאתם כמשקיעים של פאונדרס, תוכלו לקבל תשואה בחזרה. אז איך חברת פאונדרס בוחנת את העלייה הפוטנציאלית?



כמה נתונים שנלקחים בחשבון
יש כמה דברים אשר אותם בוחנת פאונדרס בשבע עיניים, לפני שהיא בוחרת לנתב את כפסי המשקיעים לטובת נדל"ן מסוים. ראשית, בוחנת פאונדרס את האזור אשר בו הנכס מוקם - האם מדובר על אזור שיש בו ביקוש קשיח ברמה גבוהה? האם זה אזור אשר רמת הביקוש אליו הולכת ועולה? האם יש כניסה של אנשי עסקים לאזור זה? האם הממשלה מעוניינת להשקיע באזור זה הלכה למעשה? כך כבר אפשר לדעת האם הנכס שיוקם בו, יהיה עם פוטנציאל עליה.
נוסף על כך, כאשר פאונדרס בוחנת את הנכסים השונים, היא מעדיפה תמיד את הנכסים, שברור שיהיו מספר גורמים אשר יתעניינו בהם. על כן, יש העדפה בחברת פאונדרס להשקיע בעיקר בנדל"ן מסחרי מניב. בנדל"ן המסחרי, יש מתחמים שאפשר להשכיר לכמה גורמים בו- זמנית (כך למשל במרכזים מסחריים - משכירים כל חנות לגורם אחר), וכך המשקיעים יכולים ליהנות מתשואה איכותית ביותר ללא כל צל של ספק.

ורק אז מפנים את הכסף
רק אחרי שבחברת פאונדרס בוחנים היטב את פוטנציאל העלייה בערך של נכס מסוים כזה או אחר - היא בוחרת להפנות לשם את כספי המשקיעים שלה. כך, כאשר אתם פונים לחברת פאונדרס, אתם בעצם יכולים להיות בטוחים כי הכסף שלכם יושקע בצורה חכמה, והוא יוחזר אליכם עם תשואה נאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה