יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

מתנות עם הדפסה



אין כל צל של ספק, כי רבים מאתנו מתקשים להפעיל יצירתיות כאשר מגיעה העת לרכוש מתנה כזו או אחרת, בייחוד אם מדובר במתנה למישהו קרוב לנו מן הסתם. מקרים מעין אלו, מעוררים רצון עז ומובן ביותר לתת מתנה אישית ואינטימית במיוחד, תוך עירוב של ערך מוסף, מעבר לפונקציונאליות של המתנה עצמה. מתנות עם הדפסה מהוות אפשרות נחמדה מאוד להראות את הקשר האישי בין נותן המתנה למקבל המתנה. אין הרבה על מה להתלבט. פתרון זה פונה לאלו המעוניינים להעניק מתנות להוריהם, לחבריהם הקרובים או לילדיהם. הדפסה על מתנות, תקנה את האינטימיות הזו שבמתנה אישית שאתם מעניקים. 
 
מתנה אינטימית
כך, כל מתנה יכולה להפוך למיוחדת. אפשרות מקסימה במיוחד (שלא לומר, מקורית), הינה הדפסת תמונות על כריות. זה מאפשר לכם להדפיס כל תמונה שרק תרצו, ולהעניק את המתנה ליקיריכם האהובים. כרית אישית זו תמיד תזכיר למקבלת או למקבל המתנה ממי קיבלו אותה, ואין זיכרון מתוק מזה. מתנות עם הדפסה אפשר לקנות בחנויות מתנות ברחבי הערים. אפשרות טובה נוספת של מתנות עם הדפסה, היא שימוש בהדפסה על ספלים. ניתן להדפיס תמונה מסוימת או אף הקדשה אישית, כך שעם כל כוס של תה חם, יעלה הזיכרון מהכיתוב או מהתמונה שעל הספל.




גם באירועים פתוחים ומרובי משתתפים
ישנם אירועים מרובי משתתפים, למשל חתונה, או מסיבה בחורשה הקרובה. גם במקומות כאלה ניתן להעניק לבעלי שמחה מתנות עם הדפסה. כדוגמא, נביא כאן את האפשרות להדפיס על קנבס. מה דעתכם על הצעת נישואים כתובה בגדול ובפומבי? ישנה גם האפשרות לעטר את הקנבס בתמונותיהם של בעלי השמחה – רעיון מקורי במיוחד.

מעניק ומקבל
מתנות עם הדפסה הופכות את ההענקה לאישית הרבה יותר, וברמה גבוהה של אינטימיות, שמדגישה אף יותר את הקשר שבין המעניק לבין המקבל. מה נחמד יותר מכך שבעל השמחה יישאר עם זיכרון מתוק מנותן המתנה, בין אם מדובר בשיר מיוחד שהקדיש לו על כוס יפה, או בין אם מדובר על תמונה משותפת שהודפסה על כרית קטנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה