יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

הופעות בירושלים



ירושלים היא בירת ישראל ובשנים האחרונות היא ממתגת את עצמה יותר ויותר בתחום התרבות והאמנות ומנסה להתחרות בתל אביב בתחומים אלה, אשר בין השאר כוללים מופעי מוסיקה ושירה, תערוכות ופסטיבלים שונים ובראשם פסטיבל ישראל אשר מתרחש בעיר אחת לשנה. על מנת לעשות זאת בצורה טובה נפתחו בירושלים בתי ספר בתחומי האמנות בנוסף לאוניברסיטה ולבצלאל שכבר קיימים בה דורות רבים.
האמת היא כי משיכת צעירים לעיר היא חיונית ביותר על מנת לפתח את התרבות והאמנות וכאשר מתרבים הצעירים מתרבות גם הופעות בירושלים. הופעות בירושלים פונות לכל סוגי המגזרים והגילאים, וניתן למצוא בעיר שפע של מופעי מוסיקה מסוגים שונים, הצגות תיאטרון ומוסיקה קלאסית, מופעים בירושלים לילדים, מוסיקה מודרנית של אמנים מקומיים ובין לאומיים, מוסיקה חסידית וכדומה.




הופעות בירושלים לילדים במגוון של תחומים
בקיץ הזה הרי שניתן למצוא אין ספור אטרקציות ומופעים לילדים מסוגים שונים כאלה ואחרים. במוזיאונים השונים של העיר עורכים מופעים לילדים כמו במוזיאון האסלאם אשר מקיים סדנאות יצירה, הצגות לילדים ותערוכות מרתקות במגוון רחב מאד של תחומים שונים. המוזיאון מקיים פסטיבל הצגות לילדים במהלך חודש אוגוסט המתאימים לילדים מגיל 5 ומעלה. ההשתתפות בפסטיבל זה כרוכה בתשלום. גם מקומות נוספים בעיר מקיימים מופעים ופעילויות לילדים כמו מוזיאון המדע ואחרים. מופעים בירושלים לילדים תוכלו למצוא גם בקניון מלחה אשר מארגן את פסטיבל הקוסם מארץ עוץ ועוד.
מופעים בירושלים יש גם במוזיאון ישראל
גם מוזיאון ישראל מארח מופעים מיוחדים לילדים כמו שעת סיפור בספריית האיור אשר ממוקם באגף הנוער וכמו כן מופעים נוספים. במוזיאון נערכים גם מופעים למבוגרים אשר כוללים מופעי מוזיקה שונים, הרצאות, ימי עיון וכדומה.
העיר ירושלים מארחת מופעים רבים לאורך השנה כולה, אך אין כל צל של ספק כי עונת הקיץ היא עונת המופעים החמה שבעיר. על מנת למצוא מופעים בירושלים מכל הסוגים ולכל הגילאים מומלץ להכנס לאתרי האירועים השונים אשר מתפרסמים ברשת האינטרנט ולהתעדכן בסוג ההופעה בו מדובר, תאריך ומקום ההופעה ומחירי הכרטיסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה